kolmapäev, 29. november 2017

Sport ja mina

Hei, tänaseks teemaks on SPORT ja see on mu üks lemmiktegevus!
 Ma olen käinud mitmetes väga erinevates trennides ja üks nendest oli näiteks tantsimine. Õpetajaks oli Janne Ristimets ning seal oli päris tore, kuid...mulle ei meeldinud venitada. Hihih, huvitav küll, praegu juhtub vahel isegi, et vabatahtlikult painutan.
 Teine ala, millega ma tegelesin väga pikka aega, oli ujumine. See on mul südames siiani, kuid kahjuks tuli mul see lõpetada peale neljandat/kolmandat aastat, kuna polnud sobivat aega käimiseks...ma ju käin laulmas ka!
 Peale ujumise lõpetamist alustasin ma kergejõustikuga. Eriti meeldis mulle käia just sellepärast seal, et ma armastan joosta (lemmikuks on pikad maad, nt 10 km) ja siiamaani! Vabal ajal käingi oma kodu lähedal kergliiklusteel jooksmas ja oma keha treenimas. :)
 Nüüd on saanud minu treeningalaks jalgpall ning nüüd juba 3 aastat! Olen saanud käia tänu sellele oma kunagises unistuste paigas- Hispaanias. Kevadest sügiseni toimuvad Eestri Meistrivõistlused ja suvel juba igav ei hakka teades, et mõne päeva pärast võistlused ja IGA NÄDAL nii!
 Ma armastan sportida ja jään seda tegema ilmselt kuni viimse päevani!
Siin pildil on minu imeline jalgpallitiim.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar