kolmapäev, 4. oktoober 2017

Programmeerimine

 Programmeerimisega saab teha palju põnevat. Mina teeksin endale sellise appi, kust ma näeksin, kui mõnel mu pereliikmel või sõbral oleks mingi mure või kurb meel. Mul käiks kohe telefonis kõlks ja tuleks ette ta nimi ja aadress, saaksin minna tema juurde ja teda lohutada ning aidata. See oleks päris kasulik app, kuid selle programmeerimine poleks vist eriti lihtne, kui üldse võimalik.
 Teine lahe app mille ma programmeeriksin oleks selline, millega saab teada mida Su lemmik räägib. Näiteks kui minu kass Triibu tuleb minu juurde ja mjäugub, siis ma lülitaks appi sisse. Näiteks saabuks vastus: Mul on vetsuhäda, aga uks on kinni. Ilma selleta arvaksin, et ta tahab süüa või pai. Juba mõne aja pärast tunneksin jubedat haisu...
 Programmi tegemisel võksin ma aidata kujundada, sest mulle pakub see palju rõõmu. :-)

2 kommentaari: