kolmapäev, 13. detsember 2017

Järgmine aasta läheneb

 Tsauki! Juba paistavadki jõulud ning esimene poolaasta hakkab lõppema. Sel aastal on mul paremini läinud, kui eelmisel aastal ja ka poolaasta hinded tahavad tulla A-d(5+) ja B-d(5). Tunnid on olnud huvitavad ning raskusi pole. Muusikatunnis läks üks hinne veidi allapoole...ise laulja ja ei tunne noote?!...kuid selle saan ma ka juba täna (13 detsember) ära parandada. Loodame, et see kord läheb ilusti! :-)
 Sellel poolaastal on jõudnud juba palju põnevat juhtuda, näiteks pani meie loodusõpetuse õpetaja ennast PÕLEMA! Mida?! (kõik oli ohutu)
 Varsti on tulemas meie kooli enda tantsuvõistlus, kus ka mina osalen. Me oleme selleks juba mitu proovi teinud ning hakkab tasapisi ilmet võtma! Järgmisel aastal tuleb veel SOKK ja SÜTETT jne...
Poolaasta lõppeb jõulukontserdiga, mis on juba järgmine nädal...vau! Kuid enne pean veel hakkama saama vene keele arvestusega. Kuid see ei ole vist väga raske ning mu vanaema oskab ja tahab mind aidata sellega, reedel sõidangi Häädemeestele tema juurde. :-)
 Meie koolis toimub nii palju põnevat ja ma olen tohutult õnnelik, et siia kooli astusin!
    Järgmise postituseni!

1 kommentaar: